@dajanamakeup boklanseringsfest!

På torsdag var jeg så heldig å få være med å feire Dajanas nye bokutgivelse! Det var så moro, og herregud så fint det var der. Med rosevegg, dekorasjoner med BeautyBlenders, gullmakroner, cupcakes, champagne og til og med NYX Spin the wheel! 

Processed with VSCO with s6 preset

Astrid Helen <3

Sjekk den kaka, a’! <3

Jeg er så stolt over Dajana som har fått til så mye på så kort tid, og jeg kan ikke vente med å lese boken. Det er sikkert den eneste boken jeg kommer til å lese dette året, haha. Av det jeg har sett av innholdet til nå så kan jeg si at en får mye for pengene! Kun 399,- for et helt masterkurs omtrent i sminke. Og alt er jo håndfast og skrevet ned, så en kan titte litt i den hver dag og lære seg nye triks. Det er vel egentlig aldri noen makeup artist i Norge som har lagd en så moderne bok for sminke før. Så det er superspennende og jeg sa fra begynnelsen av at den kom til å bli en bestselger, og det ble den også selvfølgelig! 🙂

Gratulerer, vakre! <3

7 kommentarer

Siste innlegg