Up in flames

Processed with VSCO with hb2 preset

Jeg vet ikke hva som skjer med meg for tiden, jeg føler jeg har helt skrivesperre. Kanskje en frykt for å dele for mye, samtidig for å dele for lite. Livet går i en berg- og dalbane for tiden, men det er mye bra som skjer også. Jeg er føler jeg bare går with the flow, det er snart slutt på året og da blir jeg ofte litt sånn. Men, om 6 dager har jeg en kul nyhet til mine lesere! Jeg er både spent og nervøs.

Processed with VSCO with hb1 preset

Sweater here // pants here (aff. links)

Hva er diggere enn å chille i sånne kule joggedresser om vinteren.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg