Pre-sale: Nå kan du kjøpe min liquid lipstick “Heidi Chic”!

Annonse for eget produkt

Nå er nedtellingen over og jeg kan endelig fortelle hva jeg har jobbet med de siste månedene! I samarbeid med Frøya Cosmetics har jeg lagd min egen liquid lipstick, altså en flytende leppestift med en flott, matte finish. Jeg ville lage en nude farge som gjenspeiler meg og min stil. Den passer så og si for alle, uansett alder, anledning og sesong. Jeg er så fornøyd, dette er et sikkert redskap å ha i sminkevesken!

Frøya exclusive by Heidi Chic kan kjøpes her

Konsistensen er fantastisk, virkelig en av de beste jeg har prøvd på flytende leppestifter. Den sitter som støpt, og tørker fort, men tørker ikke ut leppene. Fargen jeg har valgt passer også bra til å “overtegne” leppene, hvis du vil jukse deg til litt større lepper. Ser veldig realistisk ut!

Vil takke for all entusiasmen blant mine venner og lesere, setter virkelig stor pris på dere!

Kjøp den online nå her! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg