Kom og møt oss i morgen på Beauty House Pilestredet!

I morgen kan dere komme å møte seks av oss jentene bak den ekslusive nude-kolleksjonen til Frøya Cosmetics. Vi har alle valgt hver vår nude liquid lipstick som kan kjøpes online her, men også i morgen på Beauty House Pilestredet fra kl 12-14! Det kommer til å bli så hyggelig:D Det blir delt ut flotte goodiebags til de 30 første, i tillegg til trekning av heldige vinnere som får kit’et med alle ti fargene! 

Jeg gleder meg til å se dere! 🙂 Hvis du vil kjøpe min farge allerede nå, så kan du gjøre det her <3

5 kommentarer
    1. Hei Heidi! Jeg er i midten av 20-årene, og begynner såvidt å se antydning til rynker midt i pannen (sitter ofte ubevisst med rynket panne, skikkelig dårlig uvane som i hvert fall ikke gjør ting bedre). Kunne tenke meg å prøve botox for å forhindre at disse blir dypere/enda mer synlig. (Har allerede en ganske dekkende hudpleie-rutine som tar seg av noe av den daglige forebyggingen). Hvem anbefaler du? Hvem går du til? Er det noe spesielt jeg burde tenke på? Hvilken mengde er det vanlig å begynne med? Ønsker et så naturlig resultat som mulig. Tusen takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg