Ny sveis!

Sponset

Processed with VSCO with c2 preset

Denne uken var jeg hos frisøren min Mia Soleim og ble ny! Etter å ha hatt meget langt hår lenge, bestemte jeg meg for å gå for en skrå bob. Jeg er så fornøyd. Herlig med forandring, og nå blir det litt enklere å vedlikeholde det.

Processed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 presetJeg har jo faktisk fått litt lengde på mitt eget hår uten extensions, men det var fortsatt veldig slitt nedi tuppene, så det var digg å bare få klippet det av. Først tok vi den to måneder lange etterveksten (hjølp), så satt vi i 1 pakke tape extensions fra Luxushair i farge 90 Ice Blonde, deretter klippet Mia det til perfekt. Hun vet akkurat hva hun skal gjøre, og jeg fikk det akkurat slik jeg ønsket! Føler meg så heldig som har en så talentfull frisør.

Processed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 preset

Da jeg var på TAO i Hollywood kom faktisk “guruen” av blondt hår bort til meg, Guy Levi, og skrøyt veldig av blondfargen min! Kreds til Mia 🙂 Hva liker dere best av langt eller kort?

 

Bestill time online her eller ring 22 11 18 60

 

10 kommentarer
    1. Så fint det ble! Blondfargen din er kjempefin og kald. Jeg har gått over to år uten å fargebehandle håret mitt nå, og de alltid 3 cm lange småhårene er endelig på vei til å vokse ut 😅 Synes langt hår er SÅ fint, men det er så deilig med kort, så jeg tror ikke jeg kommer til å spare det ut igjen. Jobben krever oppsatt hår, og det er så mye lettere å slenge det opp i en liten spretten hestehale kl 05 om morgenen 😊

    2. Hvilken toner bruker du? 🙂 sliter veldig med å få det så kaldt – og fargen din er så fin 😀

    3. Martine: Jeg vet ikke, må høre med frisøren min! Men veldig viktig å bleke det lyst nok først. Mange som ikke gjør det dessverre, og da er det vanskelig å få det kaldt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg