Tangle Teezer event på The Thief

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

I dag morges var jeg på Tangle Teezer event på The Thief. Det var veldig gøy! Jeg elsker Tangle Teezer-børstene, jeg husker når jeg oppdaget dem i Spania for fire år siden etter mye bading i basseng med extensions. Jeg følte jeg hadde oppdaget gull! Har ikke gått en dag uten å bruke dem siden. De får opp floker så ekstremt enkelt, virkelig et essensielt skjønnhetsprodukt.

Processed with VSCO with f2 preset

Grunnleggeren og oppfinneren av Tangle Teezer, Shaun Pulfrey, holdt foredrag for oss og demonstrerte noen nye produkter fra merket som jeg aldri har sett før, blant annet to rundbørster og paddle-børster. Han brukte ingenting annet enn vann, føner og de børstene for å få til et ekstremt fint resultat på håret. Det ble så voluminøst, skinnende og flott! Jeg gleder meg sånn til å prøve meg på det selv, særlig med min nye korte sveis. I tillegg har jeg fått meg verdens beste føner, må vise dere hvilken snart. En god føner er virkelig essensielt!

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

Her er produktene vi fikk med oss. Jeg har kun hatt den originale sorte fra før av, og den lille to-go børsten, så det blir spennende å prøve alle de andre. Ekstase! Lol. Blir så happy av sånne ting. 

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

Bruker du Tangle Teezer?

 

4 kommentarer
    1. Kunne du hatt et innlegg om extensions? Jeg synes du alltid ser fab ut, og har så lyst å sette i selv, etter at jeg var dum å klippet bob, hehe. Meeen så trenger jeg tips til noe som ikke koster en formue heller – hvis det finnes?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg