Black tuesday // vinner av Sophia Rose + Designmix-konkurranse!

Sko Aldo // veske Michael Kors // skinnjakke MK&A for Bik Bok // skjørt H&M (old) // skjerf gina tricot // solbriller MBMJ

Dette var da antrekket mitt for i dag. Jeg har blitt forbaska syk igjen, halsen min tar knekken på meg, så jeg bare slengte på meg noe svart i dag, noe jeg alltid føler meg vel i. Mamma har forresten kommet på besøk helt fra vestlandet, har ikke sett henne på kjempelenge så det var kos ♥ Idag har Anders, mamma og jeg vært på kafè, etterpå dro vi damene og shoppet. Jeg fikk nye sko<3 wiii:) Snille mammen min 🙂

Forresten, vinneren av Sophia Rose + Designmix-konkurransen ble Celina Ljøner fra Tistedal! For alle dere andre som ikke vant – dere kan fortsatt melde dere på konkurransen hvor du kan vinne et Acneskjerf, stor sjanse for å vinne HER ♥

6 kommentarer
    1. Fantastisk kult antrekk! Elske veskå di btw! den står longt oppe på ønskelistå mi! Bloggen din e svært inspirerande forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg