New lashes by Kassandra

Sponset

I går var jeg på Steen & Strøm Beauty Lounge hvor flinke Kassandra fikset vippene mine. Jeg fikk volumvipper, eller 3D som noen kaller det, noe som gir mer fylde enn vanlige vippeextensions. Etter å ha gått ned i størrelse og bøy sist gang, savnet jeg de forrige, derfor gikk jeg fra 11mm med B-curl til 13mm med D-curl. Det ble kjempefint! Kassandra lagde de veldig fyldige, noe jeg liker. Nå hadde jeg gått nesten to måneder uten å fylle på, i tillegg til å bruke mascara som får dem til å falle av fortere, så det ble stor forskjell!


 photo rapide for brows vippeextensions d-curl 12mm 13mm-18_zpsehvhczue.jpg photo rapide for brows vippeextensions d-curl 12mm 13mm 16_zpsgqp04scs.jpg photo rapide for brows vippeextensions d-curl 12mm 13mm 4_zpscklikcn4.jpg

 photo rapide for brows vippeextensions d-curl 12mm 13mm 18_zpsh0flbiha.jpgFor å bestille time hos Kassandra, ring Beauty Lounge Steen & Strøm på tlf 960 97 890

 

6 kommentarer

Siste innlegg