Faux suede pants

 photo semsket bukse4_zps5ko9houf.jpg photo semsket bukse-2_zpsggaj52dv.jpg

Sweater Cheap Monday HERE

Suede pants ZARA

Boots and coat H&M (old)

 

Yell-o! I dag har jeg vært hos behandleren min Stine for å ta bort litt av filleren i underleppa mi. Da setter hun inn et stoff som heter Hyalase, og så forsvinner filleren der hun har stukket i løpet av noen dager. Jeg hadde bare lyst på en litt annen form enn den jeg har hatt lenge nå, litt mer i midten og mindre på sidene, så derfor gjorde vi det. “I dag har jeg lyst på en droopy look”, lol! En kan gjøre det på så mange forskjellige måter, og på den måten endre leppeformen. For eksempel om en vil ha dem rundere, mer kantete osv. Det er det som er så fint med hyaluronsyre. Stine har fortsatt er fabelaktig tilbud på Teosyal leppefiller nå frem til jul her

Nå skal jeg straks til Brow Rehab for å fikse bryna mine, er kjempe lenge siden jeg var der nå, så det er på tide! Gleder meg. Alt må fikses før jul!!

Husk at jeg har spørsmålsrunde nå, skriv i kommentarfeltet HER om det er noe du lurer på 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg