Godt nytt (og bedre) år

Hei og hå! Tenk at året snart er omme, dere. Det er jeg egentlig veldig glad for, haha. Jeg har opplevd mye gøy, spennende og surrealistisk i 2016, men samtidig har det vært en berg- og dalbane følelsesmessig. Det er det første året jeg har vært singel på omtrent 12 år, og det har til tider vært vanskelig å justere seg til. Jeg trodde det skulle være så gøy å være singel, men jeg merket fort hvor håpløs romantiker jeg er, og forelsker meg veldig lett. Samtidig så vil jeg ikke slå meg til ro før jeg finner “the one” denne gangen. Så det kan være en stund til, hehe. Akkurat nå vil jeg bare leve livet, og så får jeg se hva som skjer.

Hotellrommet i Miami

Jeg har aldri vært på ferie singel engang, så det var gøy å få oppleve det i Miami. Apropos, jeg har hatt noen syke opplevelser siden jeg kom hjem! Nesten hver natt våkner jeg og ser meg rundt i rommet og skjønner ikke hvor jeg er. Jeg tror fortsatt jeg er i Miami, men vet ikke om jeg er på hotellrommet eller et annet sted. Jeg ser rundt meg og prøver å se om det er noen i rommet, for å finne ut hvor jeg er. Uten bruk av alkohol liksom. Det er skikkelig skummelt! Det skjedde kraftig en natt da jeg var hjemme i Haugesund, jeg brukte kanskje ett minutt på å finne ut hvor jeg var. Jeg visste ikke hvor jeg var, hvem jeg var med eller hvorfor jeg var der. Jeg måtte tenke så det knaket liksom. Jeg ble så lettet da det gikk opp for meg at jeg var hjemme hos mamma og pappa. Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer. Ekstrem miljøforandring kanskje? Noen andre som har opplevd dette?

Hotellrommet i Miami

Det var veldig hyggelig å være tilbake i Haugesund og se den nye leiligheten til mamma og pappa. Jeg trivdes så godt der at jeg kjedet meg ikke en gang. Ville nesten ikke dra hjem til Oslo. Og så er det ikke akkurat vondt å bli oppvartet av mamma heller, var ikke mye jeg trengte å gjøre der. Herlig å få skikkelig mat servert på bordet, haha. Jeg har vært syk nesten hele tiden, så hver dag jeg våknet så ringte jeg mamma (orket ikke gå ut av sengen) og spurte om hun kunne lage frokost til meg. Hun er kokk, så alt hun lager er ekstra digg. Og rommet mitt lignet veldig på hotellrommet mitt i Miami, så jeg følte jeg bestilte roomservice igjen, haha. Snille mamma <3 Jeg er kun hjemme én gang i året men mulig det blir oftere nå, siden jeg trivdes så godt.

Anyways, nå må jeg seriøst komme meg i trening etter all denne festingen, jeg er 27 år og nå nytter det ikke å surfe på gode gener lenger. Det som er bra er at jeg har sluttet på de p-pillene (Diane) som jeg har brukt i flere år for å dempe testosteronnivået, så nå bygger jeg muskler mye raskere. Jeg fant ut at pillene hadde blitt tatt av markedet i Frankrike og en del andre land fordi det er så stor sjanse for å få blodpropp av dem, så jeg våknet opp en dag og bestemte meg for at jeg ikke ville ta dem lenger. Det var rett etter jeg sluttet med disse jeg havnet på sykehuset, så derfor var jeg ekstra redd for at det var blodpropp eller slag jeg hadde fått. Men nå har jeg vært av dem en stund og det funker veldig bra, så jeg er glad jeg sluttet med dem.

Processed with VSCO with f2 preset

Det med kropp ble jeg ekstra bevisst på etter jeg var i Miami. Det er så mange fine jenter der, herregud. Mange av dem er latinamerikanere, og nå skjønner jeg hvorfor de kaller det “Brazilian buttlift” for å si det sånn. De var så perfekte at det var nesten litt deprimerende, haha.

 Processed with VSCO with f2 preset

Ellers har jeg litt posttraumatisk stress etter møtet med Flo Rida, haha. Jeg prøvde å høre på musikken hans her om dagen, og hørte den fete låten etter den andre, og jeg tenkte bare “Neeei, har han den sangen også.” Så jeg klarer nok ikke å høre på ham på en stund fremover.

Dette ble et lite sammensuriet av et innlegg, men. 

La oss bare håpe på at 2017 blir et fett og mye bedre år enn 2016!!

Godt nyttår <3
 

6 kommentarer

Siste innlegg