Han tror vi skal gifte oss på Hawaii

Jeg kjente det var litt godt å få luftet på tankene mine i går om det vanskelige forholdet jeg har hatt, og som jeg bestemte meg for å avslutte. Som om jeg ikke var så alene om det plutselig. Jeg er alltid litt usikker på om jeg skal skrive om sånne ting, om det bare gjør vondt verre, eller om det hjelper.

Processed with VSCO with g2 preset

Jeg merker det er vanskelig, spesielt på kveldene. Da blir det så ensomt og jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til. Jeg kan ikke ringe ham slik jeg pleide. Har jo blokkert ham fra alt som er, slik at jeg skal unngå det. Før kunne vi prate i tre timer på telefonen i strekk, til og med ha hverandre på tråden til vi sovnet. Jeg ble beroliget bare av å høre ham puste liksom. Han laget den diggeste maten ever til meg mens vi så på film, og endelig hadde jeg noen som holdt rundt meg mens jeg sov.

 

We go from talking until 2am,

to 2 hours a day, to 2 minutes a day,

to 2 days ago, to never.

 

Processed with VSCO with f1 preset

Nicole topp her (affiliatelenke)

Alt var så bra og så romantisk, og plutselig så bare endret alt seg. Fra hans side. Han bare shutta helt ned. Kommuniserte ikke lenger. Ble hissig for ingenting. Jeg prøvde å få han til å forklare hva som var galt, spurte om han hadde møtt noen andre eller om han bare ikke likte meg lenger, på grunn av oppførselen hans. Men han sier han elsker meg og vil at jeg skal komme til USA og bo der med ham, og at vi skal gifte oss på Hawaii liksom! At det er ingen andre han vil dele livet med. Og jeg vet han mener det, det er det som er det verste. Men han behandler meg jo ikke slik! Han tror jeg har gått fra forstanden og vil komme tilbake til ham når jeg har “roet meg ned”. Hjelpes. Men da er det enklere å dra iallefall, når jeg vet at han fortsatt vil ha meg, haha.

Processed with VSCO with f1 preset

Jeg kjenner at jeg savner ham og tenker på ham hele tiden. Men jeg savner jo den personen jeg trodde han var. Ikke den han er. Den personen vet jeg ikke hvem er engang. For et opplegg. Kjærlighet er det sterkeste dopet ever. Og akkurat nå har jeg heftige abstinenser. Når skal det her gå over a’?!

Skal bare ligge å stirre i taket i fem timer til jeg sovner.

Natta.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg